file Kolonel haalt hard uit: ‘President Biden moet voor krijgsraad worden gesleept’

22 aug 2021 21:38 #705
Kolonel haalt hard uit: ‘President Biden moet voor krijgsraad worden gesleept’

President Biden zou voor de krijgsraad gesleept moeten worden wegens verraad. Dat heeft de voormalige commandant van de Britse troepen in Afghanistan gezegd in een interview dat zondag is uitgezonden op Fox News.

Kolonel Richard Kemp zei in het programma Life, Liberty & Levin tegen presentator Mark Levin dat hij het Amerikaanse leger en volk heeft vernederd.

Hij reageerde ook op de oproep van een aantal congresleden, waaronder Marjorie Taylor Greene, en andere critici om de president af te zetten.

“Ik zeg dit niet snel en ik heb dit nog nooit over iemand anders gezegd – over andere leiders in deze positie. Mensen praten over het afzetten van Biden. Ik vind niet dat president Biden afgezet moet worden. Hij is de opperbevelhebber van het Amerikaanse leger die zich in feite heeft overgegeven aan de Taliban: hij moet niet worden afgezet. Hij moet voor de krijgsraad worden gesleept wegens verraad van de Verenigde Staten van Amerika en het leger van de Verenigde Staten,” zei Kemp.

“De wereld is zojuist een stuk gevaarlijker geworden,” benadrukte de kolonel.
23 aug 2021 06:14 #709
Die oliegarchel leven met een rekenmachine.
Die troepen ginds kosten geld.
Zelf ben ik de mening toegedaan dat het 'wat wij Westen noemen' ginds geen zaken heeft en er nooit had moeten bemoeien met andermans zaken.
Want ook dat zal wel met geld te maken hebben gehad.
De redenering is simpel.
Troepen sturen kost geld, niemand wil geld weggooien, dat moet renderen.
Tracht eerst eens ut te zoeken wat het 'westen' daar ging doen 30 jaar terug, en opnieuw 20 jaar terug.
De president die deze beslissingen nam is de ware schuldige aan dit fiasco.
Veel kans dat het een democraat was, net als Biden.
Mods: Lexie026RonaldGEERTVB

Inloggen

Favorieten

• Geen berichten om weer te geven.
What's wrong with the world

Laatste bezoekers

Partner

Laatste bezoekers