file Stop onze overheid

⌚ 23 aug 2021 07:17 #714
Wie leest waar christenen tegenaan liepen in de tijd van het nazisme en wat ouders meemaakten onder het communisme, beseft al heel snel dat het een strijd om het kind was. Het kind moest voor de ideologie van de partij kiezen. In onze tijd is de strijd om het kind net zo goed aan de gang.

Stop de GGD teams in onze middelbare en basis scholen. dan is de regering terug dus ik hoop dat iedereen die naar de boeren ,vrouwen voor vrijheid en Amsterdam ip 3,4en 5 september gaan ook op 7 september komen als de regering er is en zijn eerste vergader dag heeft . Wat zou het mooi zijn als de regering tegen alle verenigden groepen aan kijkt op 7 septemberdan is de regering terug dus ik hoop dat iedereen die naar de boeren ,vrouwen voor vrijheid en Amsterdam ip 3,4en 5 september gaan ook op 7 september komen als de regering er is en zijn eerste vergader dag heeft .

Wat zou het mooi zijn als de regering tegen alle verenigden groepen aan kijkt op 7 septemberdan is de regering terug dus ik hoop dat iedereen die naar de boeren ,vrouwen voor vrijheid en Amsterdam ip 3,4en 5 september gaan ook op 7 september komen als de regering er is en zijn eerste vergader dag heeft . Wat zou het mooi zijn als de regering tegen alle verenigden groepen aan kijkt op 7 september

Inloggen

⌚ 23 aug 2021 10:02 #716
Ga ook wel even een kijkje nemen.

Inloggen

⌚ 23 aug 2021 16:51 #721
Waar is het dan?

Inloggen

⌚ 23 aug 2021 17:04 #724
Den Haag :)

Bijlagen

Inloggen

⌚ 23 aug 2021 17:20 #725